HELLO

+ نوشته شده در شنبه دهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 16:52 توسط ツ نیوشا ツ
|
1 . بدون نظر بیرون نرید....
2 . کپی فقط با ذکر منبع مجازه.
3 . فقط دخترا لینک میشن
4 . ورود پسرا اکیدا ممنوع می باشد...
لطفا منو با اسم ๑۩۞۩๑*دختران๑۩۞۩๑*80 لینک کنید


بقیه عکس ها در ادامه مطلب♦♣
بقیه ترول ها در ادامه مطلب

بقیه در ادامه مطلب
ببرن پارک بانوان چند بار هم شعبه های دیگر پارک بانوان را از طرف مدرسه رفتیم .
قراره هفته ی بعد بریم . پارک بانوان=پارکی برای خانوماس که خانوما هر لباسی که
دوست دارن می پوشن ودر پارک می گردن . من هر وقت مدرسه اردو میذاره میرم .
بعد از پارک بانوان دوهفته ی بعد می خوان ببرن سینما فیلم تهران 1500 من همه شو
میرم ☺ هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا•◘○♦♣♠☺☻♥













کسی نمیخوره من اینجاما