دوستم (نازنین) بهم اس ام اس داده :

 

س ع چ ط ؟؟



   جواب دادم :

چی؟؟؟؟؟؟؟



  گفت:

سواد ندالی؟؟؟؟

.

.

.

نوشتم = سلام عجقم چه طوری؟؟



  نوشتم :

بگذریم من خیلییییییی خوفم تو چه طوری .. کجایی؟



  جواب داده :

م خ م خ م



  براش فرستادم :

؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!



  ای بابا نوشتم = منم خوفم خونه مامان بزرگمم



  قیافه من :/     _____ EROR_____

  قیافه دوستم :))))))))))