دوستم
دوستم (نازنین) بهم اس ام اس داده :
س ع چ ط ؟؟
جواب دادم :
چی؟؟؟؟؟؟؟
گفت:
سواد ندالی؟؟؟؟
.
.
.
نوشتم = سلام عجقم چه طوری؟؟
نوشتم :
بگذریم من خیلییییییی خوفم تو چه طوری .. کجایی؟
جواب داده :
م خ م خ م
براش فرستادم :
؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ای بابا نوشتم = منم خوفم خونه مامان بزرگمم
قیافه من :/ _____ EROR_____
قیافه دوستم :))))))))))
+ نوشته شده در شنبه بیستم مهر ۱۳۹۲ ساعت 13:16 توسط ツ نیوشا ツ
|