کدومش؟؟
ساعت بند صورتی کیتی : شما شخصیت متوسطی هستید . نه منفی نه مثبت .
اما با تلاش زیاد میتوانید مثبت شوید . به راحتی ......
ساعت بند نقره ای : شما شخصیت منفی و بدی هستید . شاید خودتان متوجه نشوید . اما از دیگران بپرسید و جواب راست را بخواهید تا خودتان هم بفهمید . کاش با تلاش درست شود .
ساعت بند طلایی : شما شخصیت مثبتی هستید و تغییر نمیکنید . به این مثبت بودن ادامه دهید و سعی کنید آرام تر باشید . با آرزوی موفقیت ....

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۲ ساعت 12:17 توسط ツ نیوشا ツ
|